Łukasz Wawrowski

Digital artist & indie game developer

W wolnym czasie zajmuję się różnego rodzaju projektami, głównie związanymi z tworzeniem i modyfikowaniem gier komputerowych. W tej sekcji znajduje się zbiór aktualnych i archiwalnych projektów. Pod każdym linkiem kryje się rozbudowany opis danego przedsięwzięcia.

Fallout Krypta 13 na Unity 5 to próba pokazania jak dziś wyglądałaby gra komputerowa sprzed blisko 20 lat.

Fallout to legendarna, fabularna gra komputerowa z 1997 roku osadzona w klimatach post-apokaliptycznych. Moim celem było odwzorowanie fragmentu oryginalnej gry przy użyciu współczesnych narzędzi i technologii z zakresu grafiki komputerowej. Projekt jest zrealizowany w zintegrowanym środowisku programistycznym Unity 5.

Battle for Wesnoth to turowa gra strategiczna tworzona przez wielu ludzi z całego świata.

Na przestrzeni lat stworzyłem do niej kilka niezwykle popularnych dodatków z których największy i najbardziej rozpoznawalny to "To Lands Unknown" - kampania fabularna, która na zawsze zrewolucjonizowała wizualnie całą grę. W jaki sposób? O tym w dalszej części artykułu.

ITA to projekt trójwymiarowej gry strategiczno-przygodowej osadzonej w unikalnym świecie fantasy mojego autorstwa. Świat ten został wstępnie przedstawiony w niezależnym dodatku do gry Battle for Wesnoth i zyskał ogromne uznanie graczy na całym świecie liczone w dziesiątkach tysięcy pobrań (mowa o To Lands Unknown).

Projekt ITA został rozpoczęty w 2012 roku i był rozwijany przez 3 lata po czym prace nad nim zostały wstrzymane aż do odwołania.